Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Éremeső és balszerencse 2017-08-28 10:51:50 Kilenc éremmel zárták a gödöllői ifjúsági és junior atléták a Magyar Liga döntőt. Mihály Ádám egyéni csúccsal lett aranyérmes
Hat gödöllői atléta lett Magyar Liga-győztes 2014-09-09 09:02:47 Pénzt is hozott a konyhára a GEAC utánpótláskorú versenyzőinek remek teljesítménye az első ízben kiírt versenysorozaton